Опис досвіду

Навчання мови-це дуже важка і клопітка робота. Вчитель повинен навчити дитиру розуміти мовлення в розмові,текстах та правильно вимовляти. Ці навички крок за кроком здобуваються і на це потрібний великий проміжок часу. В початковій школі я використовую ігри, які допомагають зробити оволодіння іноземною мовою радісним, творчим та колективним. Граматичні ігри навчають учнів використанню мовленнєвих зразків,які містять в собі певні граматичні складнощі. Так як сучасна освіта базується на принципах особистісно-орієнтованого підходу, реалізувати це допоможуть рольові ігри.
 Рольова гра вводить учнів в атмосферу спілкування в комунікативних ситуаціях. Хоча в середній школі не так широко використовуються ігри, але й тут є простір для творчості вчителя. Наприклад, учні полюбляють використання прийомів ейдотехніки, особливо на закріплення вивченого лексичного матеріалу. Саме такі прийоми,як малюнковий диктант,допомагають швидше та без особливих зусиль вивчити слова. Метод проектування дозволяє учням вільно почувати себе, адже вони займаються творчою діяльністю. Тобто виконують саме ту діяльність, яка їм властива. На мою думку,найбільш ефективним є використання парної та групової форм роботи. Ці форми дуже легко і швидко організувати. І саме вони надають найкращі можливості для прослуховування матеріалу та мовленнєвої практики.

Таким чином,використання інтерактивних методів допомагає кращому засвоєнню іншомовного матеріалу ,активізації та систематизації знань учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий